וודינג סיזן

עם הזזת השעון אחורה, אי שם בחודש אפריל, עוד לפני הלחות, החום והימים בהם השיער לא מסתדר, מתחילים האוהבים הצעירים לתכנן את הערב הקסום, שבו מגיעים כל החברים והמשפחה לראות את השמלה של הכלה ולהתעלף מכל היופי הזה. אין ספק שמדובר בתקופה שפוקסי הכי אוהבת, “דה וודינג סיזן”

איך אני מתכוננת אליה? וובכן, באופן אישי, יוצאת למסעות קניות של שמלות ואאוטפיטים מוגזמים ביותר, שכמעט חצו את גבול הלגיטימיות, לפחות שני זוגות נעלי עקב, כמה כפכפים להחלפה, ואני כמעט מסודרת. כמובן שתמיד תמיד ממש בסמוך לאירוע לא יתחשק לי על שום דבר מזה, ואני אצא למסע קניות חדש. ברור לא?

אבל יותר חשוב ומעניין מזה, איך אני מתארגנת בסטודיו של פוקסי לקראת הסיזן? שאלה טובה מתוקים שלי! וובכן, אני יושבת וחושבת ולומדת את הטרנדיים העולמיים של הקיץ ומתרגמת אותם למארזי “מזל טוב מתוקים שלי”, שמיועדים לשליחה לזוג המתוק והרומנטי שבדיוק שלחו תמונה של שניהם עם דמעות בעיניים ודיאמונד על האצבע. והאמת, שזה תמיד ממש מרגש אותי לכתוב את הברכה ולארוז יפה יפה את החבילה הזו לשני אנשים שמתחילים חיים חדשים ביחד.

חוץ מזה, אנחנו בפוקסי יוצרים קולקציית giveaway מושלמת. ברמות מחיר שונות, עם סטייל אחר, שיכול לפנות למגוון רחב ממש של מתחתנים.  אנחנו תמיד מכניסים למארזים המתוקים האלה קצת הומור, המון שיק, מלא אהבה וקסם, וגרפיקה יוצאת דופן. יש כאלה מתוקים שממש בוחרים מהקטלוג ואנחנו פשוט מייצרים גרפיקה מותאמת. ויש זוגות אחרים שמבקשים לייצר מארז costium made. במקרה כזה, פוקסי יוצאת לפגישה עם המתוקים האלה, וממש עושה להם תחקיר פסיכולוגי מעמיק, וביחד אנחנו מוצאים את הדבר הזה שמייצג רק אותם וסביב זה בונים את המארז המתוקי שהאורחים לוקחים איתם הביתוש ומספרים לכל מי שרוצה לשמוע, וגם לכאלה שלא ממש רוצים לשמוע, על החתונה, האוכל, השמלה והמתנה שחילקו בסוף. בדרך כלל הם גם יראו תמונות של הערב, כולל סלפי אחד מהשירותים כי התאורה שם תמיד מושלמת. אבל זה כבר סיפור אחר.

פוקסי, כיאה לבחורה רומנטית חסרת תקנה, כל כך אוהבת להכין את ה giveaway’s ותמיד מדמיינת איך תראה חתונת הכסף שלה ושל באבא. או יותר נכון: איך היא תראה בחתונת הכסף שלה ושל באבא. בכל מקרה, מבטיחה לעדכן!

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *