דייט ראשון

מלא מלא אנשים שואלים אותי איך הכל התחיל. טוב, אולי לא “מלא אנשים”, ובטח שלא “מלא מלא”, אבל בכל זאת החלטתי להקדיש פוסט שלם רק בשביל לספר לכם איך הקסם הזה נולד. (ואולי, יכול להיות, אמן אמן מחזיקה אצבעות, זה אפילו ישמש השראה למישהו)

אז כשהייתי בחופשת לידה מספר 3 (מי שקרא לתקופה הזו “חופשה” הוא דפנטלי גבר שאין לו מושג מה זה להיות בשלב שאין בו יום, לילה או כל זמן מוגדר אחר), הרגשתי מספיק בטוחה בעצמי ומספיק משועממת וממוצה בשביל לחשוב על כיוונים אחרים בחיים המקצועיים שלי.

למי שתהה, אני לא מנתחת מוח או טייסת קרב, אני מעצבת מסחרית גאה. עבדתי באיקאה תקופה ארוכה שהיא חיים שלמים (5 שנים מיינד יו), והייתי מעצבת מסחרית ראשית בסניף ראשון לציון. נהנתי מכל רגע: לסדר חנויות, לשנות תצוגות, לעבוד לילות שלמים, לטפס על סולמות ולחוות את רגעי הקסם שנקראים- סגירת חנות מוצ”ש. (לא קסום כמו שזה נשמע….) אבל הגיע איזה שלב שזהו, נגמר לי, בא לי משהו אחר, נקסט!

חברה ממש טובה, ששמה שמור במערכת, הציעה לי לעשות mind map. תגובתי הראשונה הייתה: “אה?!?!”, אבל כמה זמן אחר כך, שבדקתי מה זה בדיוק, הלכתי על זה. השתעשעתי בזה והתעסקתי עם זה קרוב לחודש, עד שמצאתי את התשובה, שכאילו חיכתה שם כמו הג’ימי צ’ו שחיכו לקארי בראדשו, והבנתי שאני כל כולי זה פוקסי בוקסי. טוב, לא מיד הייתי הייתי פוקסי, לקח קצת זמן למצוא את השם הגאוני הזה, אבל מהר מאוד הבנתי מה זה הולך להיות ואיך זה עומד להראות.

ובאמת לאט לאט, ממש כמו באגדות, בניתי מארזים, החלפתי חיתולים, מצאתי ספקים, התעוררתי בלילות, ועוד מלא דברים שעושים, ופוקסי נולדה.

היא השתלטה עליי מאוד מהר. הפכתי להיות פוקסי בעצמי. ממש אלטר אגו ורוד ומלא נצנצים שחולמת וחושבת על מתנות, אהבה ושמחה. כל הזמן.

אז כבר הייו לי כמה לקוחות מהממות ומתוקות, שאחת מהן במקרה היא מנהלת משאביי אנוש של חברה ממש גדולה (ממש ממש גדולה), שביקשה ממני להרכיב מארזים ל 1800 עובדים. התגובה הראשונה בתוך הראש שלי הייתה: “אין מצב, זה גדול עליי”, אבל מהפה שלי יצא: “ברור, ממש בלי בעיה, אני עושה כאלה כל הזמן”. וככה זה התחיל, עם ניר גרוס לארוחת בוקר, קיפול קופסאות עם הילדים אחרי הגן, הזמנת מוצרים באמצע הלילה, ובגדול, השתלטות מוחלטת של פוקסי על החיים שלי. (ושל באבא, הילדים וסבתוש שעבדה כאן פול טיים)

אחרי שההזמנה הענקית הזו יצאה לדרך, הבנתי שזה בדיוק מה שאני רוצה וצריכה לעשות. כי זה שילוב של כל מה שאני טובה בו, וכל מה שאני נהנית ממנו. וכנראה שזה היה הדייט הפוקסי הראשון. ההזמנה הגדולה הראשונה שלי.

ותאמינו או לא, (אבל אתם חייבים להאמין כי זו האמת), בכל פעם שפונה אליי חברה ומבקשת מארזים, או בכל הזמנה שנכנסת דרך האתר, אני כל כך מתרגשת לקחת חלק משמחה של בנאדם. כי אולי אני לא מנתחת מוח שמצילה חיים כמו דוקטור שפרד (כפרהעליו, כן?), אבל אני דואגת לשמח אנשים, ובאמת שממש ממש מכל הלב הפוקסי שלי.

הדייט הפוקסי הראשון, ההזמנה הגדולה הראשונה שלי-

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *